Je start de dag met een dagelijkse SCRUM meeting. Hierin vertellen jij en andere teamleden wat je de dag ervoor hebt gedaan, deze dag van plan bent te gaan doen en hulp vraagt/biedt waar nodig. Daarna ga je aan de slag met een vraag die een klant via het ticketsysteem heeft gesteld. Je hebt nog aanvullende vragen en belt de klant op om de vraag helemaal helder te krijgen. Vervolgens ga je de casus verder uitwerken en bespreek je eventueel met collega’s wat de beste manier van aanpakken is. Dit deel je vervolgens met de klant en daarna is het toch echt tijd om koffie te halen voor jezelf en je collega’s.
Na de lunch ga je verder met het controleren van functionaliteiten die zijn opgeleverd door het development team. Met de klantwens en bijbehorende criteria ga je door de applicatie heen en controleert kritisch of beide zijn gerealiseerd. De uitkomsten van de test bespreek je, mocht dat nodig zijn, met een developer en zorgt ervoor dat alles goed is gedocumenteerd.
Voordat je naar huis gaat neem je eerst nog met collega’s openstaande punten door en maakt alvast een planning voor de volgende dag zodat morgen weer net zo productief verloopt als vandaag.
Als productspecialist ben ik dagelijks bezig om het klantproces zo goed mogelijk af te stemmen met de inrichting van DireXtion (TMS).
De juiste inrichting en een tevreden klant geeft mij energie die ik weer gebruik om elke dag het een beetje beter te doen.
Pascal, Product Specialist
Heb je interesse in deze uitdagende vacature bij een snel groeiende organisatie en herken je jezelf in het profiel, stuur dan je CV inclusief een korte motivatie naar hr@voict.nl t.a.v. Mevr. N. van Unen