Alle taken om orders in te voeren, te valideren, te geo-coderen, te tonen en te muteren. Het biedt de mogelijkheid om handmatig (via een wizard) nieuwe orders in te voeren (inclusief spoed), maar ook de orders als een bestand via een interface te importeren en te valideren.
Orderbeheer biedt ook de mogelijkheid om de zendingen te monitoren door de status van zendingen te tonen, Proof of Delivery (POD) te kunnen inzien en problemen en klachten op verschillende niveaus te kunnen invoeren en inzien.
- Order invoer
- Importeren van excel-bestand
- Handmatige invoer van orders (eventueel met gebruik van sjablonen)
- Order validatie
- Tonen van geïmporteerde bestanden
- Tonen van overzicht welke bestanden niet aan validatie voldoen en waarom
- Mogelijkheid de import te muteren
- Mogelijkheid om na mutatie opnieuw te importeren
- Verwijderen van orders
- Monitoren en beheren
- Order(s) toevoegen
- Status overzicht van orders en visits
- Gegevens van orders aanpassen (indien deze nog niet is geïmporteerd)
- Orders retour boeken en/of her-activeren
- Visits verzetten naar andere datum
- Toevoegen van contactmomenten
- Visits samenvoegen
- Opmerkingen toevoegen aan visits
- Taken (inclusief vragenlijst) voor visit(s) instellen
- Taken per artikel instellen
- Problemen toewijzen op order, visit, rit of parcel niveau
- Visit tonen op de kaart
- Visit-details tonen
- Individuele parcel verzetten naar andere datum
- Status van de parcel wijzigen
- Service van parcel wijzigen
- Updaten van rembours (tijdens de rit)
- Parcel aanmerken als wel/niet factureerbaar
- Parcel historie tonen
- Parcel verwijderen
- Parcel label printen
- Uitzonderingen registratie
- Problemen toewijzen
- Problemen verwerken
- Problemen goedkeuren
- Problemen verwijderen