Supportmedewerker

(20-40 uur)

Je haalt eerst een kop koffie en bekijkt of er nog supportvragen zijn binnen gekomen afgelopen nacht. Dit doe je met behulp van het ticketsysteem, TOPdesk. Dan gaat de telefoon, het is een van onze klanten die een vraag heeft over zijn inrichting van het systeem. Aan de hand van de vraag doe jij eerst een analyse of je de klant direct kan helpen. Je registreert de vraag in TOPdesk en geeft de klant een passend advies, al dan niet met hulp van je collega’s. Je vraagt de klant om feedback en registreert de opmerkingen zodat jij en/of een collega in het vervolg een nog beter en passend antwoord kan geven. Je neemt nog een kop koffie en bent weer klaar voor de volgende uitdaging!

Jouw specificaties

  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands
  • Je kan goed in teamverband werken
  • Je bent enthousiast
  • Je houdt ervan problemen op te lossen

Wij bieden

  • Marktconform Salaris
  • Pensioenregeling 
  • Vakantiedagen 
  • Reiskosten/-thuiswerkvergoeding 
  • Inwerkprogramma en interne training
  • Opleidingsmogelijkheden 
  • Borrels & Personeelsuitjes 

Review

Ik vind het leuk om klanten zo te helpen dat ze er ook echt iets aan hebben. Net dat stapje extra zetten zorgt voor een uitstekende band en geeft mij een boost om ervoor te zorgen dat elk klantcontact naar tevredenheid wordt afgehandeld.
Fadil, Applicatiebeheerder

Informatie/sollicitatie

Heb je interesse in deze uitdagende vacature bij een snel groeiende organisatie en herken je jezelf in het profiel, stuur dan je CV inclusief een korte motivatie naar hr@voict.nl t.a.v. Mevr. N. van Unen